Femeia in Albastru

Zari - Femeia in albastru

Asculta mai multe audio folk

joi, 24 martie 2011

Activitatea noastra in ultimul timp

Desi nu am mai scris, am avut cateva concerte in decursul lunilor februarie si martie.
Luna Februarie a inceput cu ziua Ioanei,unde am cantat.Invitatii ei au fost prietenii cunoscuti la concerte, iar pentru prezenta lor constanta tinem sa le multumim inca o data si pe blog.
In stanga jos puteti gasi o galerie cu fotografii de la evenimentele cu noi.

 In Februarie,am participat la Sezatorile Iernii,impreuna cu membrii Uniunii Scriitorilor din Botosani.Am avut parte de o atmosfera incantatoare alaturi de poeti,dar si alaturi de oamenii din mediul rural.

Tot in luna februarie am cantat si la doua dintre balurile Miss Preuniversitaria,invitati fiind de colegii nostri de la Liceul Pedagogic "Nicolae Iorga" si Colegiul National Mihai Eminescu.

O deosebita onoare a fost sa cantam in deschidere la domnul Mircea Vintila,impreuna cu Stefania Iacob si Tudor Lazaruc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu